Veelgestelde vragen

Ja zeker, het is mogelijk om bij ons een boeket op maat te laten maken, onder het kopje ‘Inspiratie’ kan je je laten inspireren en ideeën op doen. Ook via het kopje klantenfoto’s en via onze social-media kun je je laten inspireren. Het is mogelijk om een boeket in uw eigen vaas of een uit onze winkel te laten maken. Een opmaat boeket kunt u online of in onze winkel op afspraak laten maken. Een opmaat medium of kleiner formaat boeket kan direct worden meegenomen.

De tijd om een XXL boeket te maken is 1-3 dagen mits de bloemen en vaas op voorraad zijn. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. 

Dit verscheelt per boeket en staat ook bij het desbetreffende boeket vermeld. Bij het ene boeket heb je de keuze om de vaas wel of niet erbij te bestellen en bij de ander zit de vaas er standaard bij.

Ieder boeket wordt opmaat van de vaas gemaakt, koop je dus een los boeket exclusief vaas houd dan altijd rekening ermee dat afmetingen zo goed als hetzelfde zijn als je eigen vaas. Twijfel je? Neem dan contact met ons op, wij kunnen hem ook altijd voor u inkorten.

Voorraad boeketten zijn te bewonderen en af te halen in de prachtige woonwinkel van Dubbelman Design. Kijk op onze website voor de actuele voorraad boeketten. Bezoekadres: Expeditieweg 12, 6657 KL Boven-Leeuwen

Voor transport binnen Nederland bedraagt de bezorgkosten 7,95 euro per bestelling. De bestelling kan ook kosteloos worden afgehaald bij het bezoek adres. Wil je het boeket naar België laten verzenden neem dan contact met ons op.

Voorraad producten worden met 3-5 werkdagen verstuurd. De levertijd voor opmaat gemaakte producten hangt af van het product en de grote hiervan en of de bloemen en vaas op voorraad zijn, informeer bij de klantenservice voor de levertijd.

Bij ons is het niet mogelijk om achteraf of in termijnen te betalen, iedere bestelling moet volledig betaald zijn voordat deze wordt opgehaald of verstuurd.

Bij een boeket opmaat dient een aanbetaling vooraf gedaan te worden, omdat deze speciaal voor de klant gemaakt zal worden.

Ja, alle prijzen op deze website zijn inclusief 21% btw.

Mocht een online aankoop niet bevallen dan mag deze op eigen kosten binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling geretourneerd worden. U krijgt dan het orderbedrag zonder verzendkosten  teruggestort binnen 3 dagen mits het product of producten reeds in goede orde retour ontvangen zijn en aan de retour voorwaarden voldoen. Verzendkosten zijn altijd voor eigen rekening van de klant, ook wanneer de bestelling geretourneerd wordt krijgt u de reeds betaalde verzendkosten niet retour. Alle kosten omtrent retourneren zijn voor eigen rekening en kunnen niet gereclameerd worden.

Let op: Retourneren geldt alleen voor consumenten op online bestellingen, sale artikelen en producten die op bestelling gaan zoals een op maat gemaakt boeket en overige producten zijn uitgesloten van retourneren. Blijkt dat de producten zijn gebruikt, aanpassingen zijn gedaan of buiten de retour termijn aangeleverd worden dan worden de producten door ons geweigerd. Eventuele kosten voor het opnieuw terug sturen zijn voor rekening van de klant. Alle potten en vazen zijn met de handgemaakt, hierdoor zullen er altijd oneffenheden te zien zijn. Vanwege deze reden nemen wij dit product niet terug op onze voorraad. Ook moet ten alle tijden het door u gekochte product zelf teruggebracht/verzonden naar ons worden.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Logischerwijze doen wij ons best om producten in de juiste staat aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling schade oploopt tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Dit dient binnen 24 uur na ontvangt gereclameerd te worden per email met uw bestelnummer en enkele foto’s van het gebrek. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of dat u ergens niet helemaal tevreden over bent. Wij raden u dan aan om de klacht bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mandyflowers.nl. Graag de email voorzien van uw bestelnummer met duidelijke omschrijving en foto’s om uw klacht binnen 48 uur in behandeling te kunnen nemen.